Tapahtumat

Kokouksessa mm. päätettiin kesällä 2021 järjestettävistä seuraavista Lotta Svärd 100-vuotisjuhlavuoden tapahtumista:

-Osallistutaan Oulaisten Weteraanikonepäivät Wanha Woima -yleisötapahtumaan 9.-11.7.2021 järjestämällä alueella olevalle vanhalle Käpylän koululle oma lottaosasto.

-Järjestetään kesäretki Kalajoelle 8.8.2021, jossa on opastetut vierailut lasitaiteilija Heikki Ulvin lasiateljeehen ja vuonna 1912 rakennettuun Havulan Huvilan jugendtyyppiseen kotimuseoon. Lisäksi noutopöytälounaan jälkeen on Maria Jotunin kirjoittama klassikkokomedia Miehen kylkiluu -kesäteatteriesitys.

Hallituksen kokous tiistaina 15.6.2021 Juhlapalvelu Ruustinnanhovissa Haapavedellä. Kuvassa vasemmalta: Hilkka Kuusisto, Tuula Aitto-oja, Lea Honkala, Anneli Pietarila, Airi Metsäsissi ja Rauha Laitinen. Kuva Eeva Heiska.

Perjantai 9.7.2021. Osastolla esittelijöinä ja tehtävissä lotta Hilkka Kuusisto, lotta Anna Hakanen sekä yhdistyksen puheenjohtaja Lea Honkala ja sihteeri Eeva Heiska.

Lauantai 10.7.2021. Osastolla esittelijöinä ja tehtävissä lotta Hilkka Kuusisto, lotta Anna Hakanen sekä yhdistyksen sihteeri Eeva Heiska.

Sunnuntai 11.7.2021. Osastolla esittelijöinä ja tehtävissä pikkulotta Anneli Pietarila, yhdistyksen puheenjohtaja Lea Honkala sekä yhdistyksen sihteeri Eeva Heiska.

Kalajoen kesäretkeläiset yhteiskuvassa Heikki Ulvin Lasiateljeessa.

Kalajoen kesäteatteri-Teatteri Willi Lakeus, näyttämö ennen esityksen alkua.

Linja-autossa.

OHJELMA Kalajoen kesäretkelle 8.8.2021